lördag 23 september 2017

Hyllor i föuse!

Det har jag lagat idag. Fick avlagda hyllor av Manda för en tid sedan. Nu fixade jag lite om dom för att få dom att passa.
Har t.om använt vattenpass...men bara till den ena hyllan. Nån gräns måste  det vara med hur ordentligt det skall göras:)
Den som jag gjorde utan vattenpass..

Och sen den andra:)
Hyllorna är ämnade för väv attiraljer mm. Dom finns i den praktiska delen av föuse.
Snart får jag ta itu med den konstiga delen av föuse.
Väggen har Gubben lagat så snygg. Han har varit mycket flitig med spikandet...månne han blev rädd när jag sa att jag nog kan spika dit bräderna. Bara han först slår upp stolpar.
Gamla dörrar i användning!
Allt möjligt överblivet byggmaterial har använts. Takpanel,råspunt från verandataks lagandet mm.
Takpanelen blir troligtvis målad i nåt skede...den passar inte riktigt in sådär ljus och fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar