torsdag 8 november 2012

Så otroligt praktiskt...

...med stoppningar som alltid följer med vart man än far!

Jag tycker ju som känt om stenar men inte i alla sammanhang!

Idag landade jag ofrivilligt på en sten och satt där med min såg i famnen som ett fån :)
Men stötte mig inte...tackvare stoppningarna, så banta ämnar jag INTE

Hade bestyr att kravla upp mig för det var stenar och gropar överallt.

 I det skedet beslöt jag att jag hade sågat tillräckligt för idag!


 Det är ett sådant nöje att se över nyröjda området.
Tidigare såg man bara en tät vägg med sly och nu syns motsatta sidan!

Här satt jag och beundrade utsikten:)

3 kommentarer:

  1. Hej på dig - vet inte hur jag hamnade här men bondamoora är jag med - dock bara några månader gammal efter att vi köpte ett större hus mitt i de stora skogarna nära norska gränsen.

    Var rädd om dig med sågen!!!! Men du har så rätt - det finns inte vackrare än en nyröjd skog. Det är liksom med målningen - du ser resutatet på en gång.

    Min pappa har en vana att säga att man skall ta så mycket man kan och gå tillbaka nästa dag och ta minst lika mycket. Han är en pensionerad skogsvakt och skogen/träden är hans största passion. du borde ha sätt vad han gjorde här hemma under sitt besök för 2 veckor. Såååååååååå fint!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan Sally´s Daughter´s, så roligt att du hälsade på:) Din pappas råd är säkert bra för det vill bli för tätt...man nämns inte ta bort så mycket som man borde! Och så är jag inte så värst van röjare ännu...

    SvaraRadera
  3. Snyggt när solen lyser mellan träden(dom som nu finns kvar).

    SvaraRadera